Od czego zacząć tworzenie strony internetowej?
Jak stworzyć własną stronę internetową? O czego zacząć budowanie strony internetowej? - specjaliści Otonet podpowiadają

Skoro zadałeś takie pytanie w Google i trafiłeś do nas,

To albo poszukujesz kompetentnej firmy internetowej, albo chcesz zostać twórcą stron

W obu przypadkach mamy dla Ciebie rozwiązanie. Jesteśmy profesjonalną firmą internetową z ponad 12-letnim doświadczeniem w tworzeniu i obsłudze stron internetowych. Wybierz z poniższych możliwości i poczytaj.

Jeżeli szukasz kompetentnej firmy z doświadczeniem

Ponieważ potrzebujesz, aby zajęła się kompleksowym zaprojektowaniem Twojej strony www

czytaj więcej »

Potrzebuję strony www

Z kompetentnym i kompeksowym doradztwem

Poznaj procedury i zobacz, czym będziemy mogli Ci służyć.

Twoim marzeniem jest zostać twórcą stron internetowych

Jeżeli chciałbyś/chciałabyś zostać Webmasterem

czytaj więcej »

Uczeń na webmastera

Nawet jeżeli nie masz doświadczenia,

Ale spełniasz wymagane warunki naszej oferty

Dojeżdżamy do Klienta

Uważamy, że temat profesjonalnej strony internetowej, wymaga czasu, przeznaczonego na konsultacje, planowanie i przygotowanie dobrego projektu takiej strony.

Dlatego dojeżdżamy do klientów bezpłatnie w promieniu 70 km do Gniezna

Chcąc przygotować dobrą stronę, taką która nie tylko będzie efektowna, ale przede wszystkim efektywna, na której przeglądający odnajdą bez problemu poszukiwane informacje, potrzeba wielu przemyśleń, a na przemyślenia, potrzeba czasu.

Przemyślenia najlepiej dokonywać z doświadczonym specjalistą w tworzeniu i obsłudze takich stron internetowych, który doradzi i podpowie, jakie, czy raczej które rozwiązania, będą najbardziej sensowne, akurat dla naszej strony. Warto zatem spotkać się z doświadczonym konsultantem.

 
Od czego zacząć tworzenie strony internetowej

Profesjonalizm na każdym 

kroku, 

dzięki 

wiedzy i doświadczeniu

Kompetencja dzięki rozeznaniu

Zamów konsultanta do swojej firmy

Zadzwoń: 510 856 606 lub napisz:

My dojeżdżamy do Naszych Klientów

Wystarczy, że zadzwonisz, umówisz się, a Konsultant Otonet przyjedzie do Ciebie. Będziesz miał okazję zwyczajnie porozmawiać i dowiedzieć się, jakie możliwości otwiera przed Tobą nasza firma.

Nasze godziny pracy

od pn. - pt.:
sob., ndz. i święta

w godzinach: 10:00 - 20:00
tylko: [telefon awaryjny]

Zgłoszenia awarii lub prośbę o pomoc w sytuacjach wyjątkowej konieczności, Nasi Klienci mogą kierować bezpośrednio do swojego konsultanta, nawet po godzinach pracy firmy.

Państwa konsultant z pewnością będzie w stanie udzielić informacji lub zgłosić problem
technikowi dyżurnemu.

Numer bezpośredni do swojego konsultanta otrzymaliście Państwo wraz z podpisaniem umowy. Znajdziecie go Państwo również w stopce każdego maila otrzymanego od konsultanta oraz
na wizytówce imiennej otrzymanej od konsultanta.

Każdy konsultant, jeżeli nie może podjąć rozmowy w danej chwili, oddzwania na numer,
z którego do niego dzwoniono, kiedy tylko jest to możliwe.


Jeżeli Państwa sprawa jest naprawdę pilna, a konsultant nie mógł podjąć rozmowy, sugerujemy wysłanie dodatkowej wiadomości sms z imieniem i nazwiskiem oraz prośbą o pilny kontakt. Możecie też Państwo, w takiej sytuacji skorzystać z możliwości połączenia z innym dostępnym konsultantem lub z numerem ogólnym Konsultantów Otonet: 510 856 606
Państwa kontakt nigdy nie pozostanie bez odpowiedzi.

Przypominamy również, że w umowie oraz dokumentach otrzymanych na początku współpracy z naszą firmą, znajduje się specjalny numer telefonu awaryjnego do kontaktu w przypadku awarii lub sytuacji nagłej potrzeby. Ten numer to kontakt do technika dyżurnego i dostępny jest jedynie dla Naszych Klientów, dlatego nie mógł zostać tutaj zamieszczony.

Od Czego Zacząć Tworzenie Strony WWW

Jeżeli do nas dzwoniłeś...

Nie udało Ci się nawiązać z nami połączenia?
Pamiętaj, że zawsze oddzwaniamy.
Zatem, jeżeli dzwoniłeś i nasz numer był zajęty, możesz mieć pewność, że oddzwonimy najszybciej, jak tylko to będzie możliwe.

Jeżeli Twój konsultant nie odbiera telefonu...
Każdy konsultant, będąc na spotkaniu u Klienta, każdorazowo wyłącza telefon. Po skończonym spotkaniu zawsze oddzwania na numery,
które próbowały się z nim skontaktować w czasie, kiedy był niedostępny.

Autor: Grzegorz Gawadziński
Adresy do stron z naszego dawnego artykułu: Microsoft Pozycjonowanie definicja Google Polska Definicja US Definicja www NASK W3C

Otonet Rozwiązania 2011

Apycom jQuery Menus