Aktualizacje stron internetowych na zlecenie

Opieka nad stroną internetową - nowości, informacje, aktualności, aktualizacje ofert oraz modyfikacje strony

"Żywa" strona wzbudza wiarygodność

Jeżeli szukasz doświadczonej firmy do opieki nad Twoją stroną www

Możemy zaoferować Ci doświadczenie, kompetencję i rzetelność w realizacji aktualizacji
lub przygotować Twoją stronę w taki sposób, abyś mógł samodzielnie dokonywać na niej
zmian treści.

Od Ciebie zależy, czym będziemy mogli Tobie służyć

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

czytaj więcej »

Aktualizacje stron www

Przejdź na podstronę informacyjną

Poczytaj szczegółowo, jak możemy Ci służyć.

czytaj więcej »

Projektowanie stron www

Przejdź na podstronę z informacjami szczegółowymi

Poczytaj, jak projektujemy.

 

Usługi powiązane z tematem aktualizacji stron

Jeżeli chcesz poczytaj więcej w temacie: Pozycjonowanie stron internetowych

czytaj więcej »

Pozycjonowanie stron www

Czym jest ta usługa i czemu służy

Szczegółowe informacje o usłudze.

Aktualizacje na zlecenie

To usługa, dzięki której Twoja strona może tętnić życiem i najnowszymi informacjami o Twojej ofercie.

To wszystko dzięki wsparciu, jakie Ci zapewniamy w zakresie możliwości aktualizacji. Możliwości, jakie Ci dajemy są naprawdę spore.

Zaufaj firmie z wieloletnim doświadczeniem w zakresie projektowania stron internetowych i aktualizowania ich na zlecenie Naszych Klientów.

W naszej firmie do realizowania zleceń nadsyłanych przez Naszych Klientów oddelegowany został odrębny, doświadczony specjalista z działu technicznego. Wszystko po to, żeby móc zapewnić Państwu kompetentną, sprawną i terminową obsługę tych zleceń.

 

Zarządzanie treścią

Naszym Klientom oferujemy również alternatywny system zarządzania treściami strony internetowej.

Czytaj więcej »
Aktualizacja Stron Internetowych Gniezno

Profesjonalizm na każdym 

kroku, 

dzięki 

wiedzy i doświadczeniu

Kompetencja dzięki rozeznaniu

Zamów konsultanta do swojej firmy

Zadzwoń: 510 856 606 lub napisz:

My dojeżdżamy do Naszych Klientów

Wystarczy, że zadzwonisz, umówisz się, a Konsultant Otonet przyjedzie do Ciebie. Będziesz miał okazję zwyczajnie porozmawiać i dowiedzieć się, jakie możliwości otwiera przed Tobą nasza firma.

Nasze godziny pracy

od pn. - pt.:
sob., ndz. i święta

w godzinach: 10:00 - 20:00
tylko: [telefon awaryjny]

Zgłoszenia awarii lub prośbę o pomoc w sytuacjach wyjątkowej konieczności, Nasi Klienci mogą kierować bezpośrednio do swojego konsultanta, nawet po godzinach pracy firmy.

Państwa konsultant z pewnością będzie w stanie udzielić informacji lub zgłosić problem
technikowi dyżurnemu.

Numer bezpośredni do swojego konsultanta otrzymaliście Państwo wraz z podpisaniem umowy. Znajdziecie go Państwo również w stopce każdego maila otrzymanego od konsultanta oraz
na wizytówce imiennej otrzymanej od konsultanta.

Każdy konsultant, jeżeli nie może podjąć rozmowy w danej chwili, oddzwania na numer,
z którego do niego dzwoniono, kiedy tylko jest to możliwe.


Jeżeli Państwa sprawa jest naprawdę pilna, a konsultant nie mógł podjąć rozmowy, sugerujemy wysłanie dodatkowej wiadomości sms z imieniem i nazwiskiem oraz prośbą o pilny kontakt. Możecie też Państwo, w takiej sytuacji skorzystać z możliwości połączenia z innym dostępnym konsultantem lub z numerem ogólnym Konsultantów Otonet: 510 856 606
Państwa kontakt nigdy nie pozostanie bez odpowiedzi.

Przypominamy również, że w umowie oraz dokumentach otrzymanych na początku współpracy z naszą firmą, znajduje się specjalny numer telefonu awaryjnego do kontaktu w przypadku awarii lub sytuacji nagłej potrzeby. Ten numer to kontakt do technika dyżurnego i dostępny jest jedynie dla Naszych Klientów, dlatego nie mógł zostać tutaj zamieszczony.

Aktualizacja Stron Internetowych Gniezno

Jeżeli do nas dzwoniłeś...

Nie udało Ci się nawiązać z nami połączenia?
Pamiętaj, że zawsze oddzwaniamy.
Zatem, jeżeli dzwoniłeś i nasz numer był zajęty, możesz mieć pewność, że oddzwonimy najszybciej, jak tylko to będzie możliwe.

Jeżeli Twój konsultant nie odbiera telefonu...
Każdy konsultant, będąc na spotkaniu u Klienta, każdorazowo wyłącza telefon. Po skończonym spotkaniu zawsze oddzwania na numery,
które próbowały się z nim skontaktować w czasie, kiedy był niedostępny.

Autor: Radosław Sierzchuła
Adresy do stron z naszego dawnego artykułu: Microsoft Pozycjonowanie definicja Google Polska Definicja US Definicja www NASK W3C

Otonet Rozwiązania 2011

Apycom jQuery Menus