Fotografia firmowa

Wykonywanie sesji zdjęciowych dla obiektów i produktów dodatkowo do prezentacji na stronie,
to zadanie, które wymaga doświadczenia w fotografowaniu właśnie takich tematów.

Nasze doświadczenie i specjalizacja w tym zakresie sięga 2001 roku. Po tylu latach wiemy jak pokazać to co inni muszą zobaczyć
i jak spowodować, żeby zdjęcia mówiły do odbiorcy i dodatkowo były dostosowane do obecnie panujących trendów w fotografii reklamowej.

Fotograf Otonet'u, amator, jedynie 12 lat doświadczenia

Przemyślane zdjęcia

Wielu fotografów "robi zdjęcia", ba, nawet wszyscy robią wszystko.
Dysponują sprzętem za wiele tysięcy. Tylko dlaczego Klienci wolą naszą amatorszczyznę?

Tylko fotografia firmowa

Choć to nienajszczęśliwsza definicja, bo zajmujemy się jeszcze węższą gałęzią, fotografią na potrzeby wykorzystania na stronach internetowych.
Do tego uczciwie informujemy - fotografujemy amatorsko.

Dla hoteli i restauracji

Sesje zdjęciowe dla hoteli i restauracji to gałąź pnia, jaką jest fotografia firmowa. Z powodzeniem od ponad 10 lat realizujemy sesje zdjęciowe dla obiektów, w tym głównie dla hoteli i restauracji. Wykonując sesję, na potrzeby stworzenia strony www i prezentacji zdjęć w Internecie, staramy się pokazać obiekt, miejsce czy produkt, w taki sposób, żeby zatrzymać wzrok oglądającego.
Za to nas cenią. Realizujemy całościowe sesje zdjęciowe dostarczając właścicielowi hotelu czy restauracji nie tylko zdjęć reklamowych, ale także pozostawiając swoistą dokumentację zdjęciową obiektu. Taka dokumentacja to pamiątka na lata.
Zdjęcia pokoi, łazienek, holu, recepcji czy korytarzy.
W restauracji: zdjęcia dań, wnętrz restauracji, nakrytych stołów, ustawień weselnych i konferencyjnych. Fotografujemy wszystko, co można i trzeba pokazać na własnej stronie internetowej danego obiektu.

Nasze podejście

Fotografia dostarcza odbiorcy informacji, jakich nie dostarczy żaden film czy popularne ostatnio animacje flashowe obiektu. Zdjęcia budzą pragnienie poznania wnętrza bardziej niż jakiekolwiek inne formy prezentacji, gdyż większość obecnych form wizualizacji ukazuje całe wnętrza z każdej strony, wzbudzając w odbiorcy wrażenie, że nie ma najmniejszej potrzeby oglądania tego na żywo. Fotografia artystyczna zawsze budzi wyobraźnię i w ten sposób odwołuje się do naszych nabytych w dzieciństwie zdolności wyobrażeń. Nie daje nam niczego na tacy, nie jest obrazem dynamicznym, co powoduje,
że każdy z nas ogląda daną fotografię tyle czasu, ile potrzebuje. To zupełnie oddziela tę dziedzinę od wszelkich innych form dynamicznego przekazywania obrazu.
Tam tworzący obrazy decyduje, ile czasu mamy oglądać dane ujęcie i ile czasu poświęcić, np. na oglądanie nakrytego stołu czy wnętrza łazienki hotelowej.
Tylko biegli obserwatorzy wychwycą wtedy,
np. że brakowało ręczników na wieszakach łazienki czy mydła na umywalce.

Umieszczając fotografie, umieszczając ich wiele, dajemy odbiorcy tak szerokie spektrum możliwości obserwacji obiektu, jakiego nie da mu żadna inna forma prezentacji, poza prezentacją w rzeczywistości oczywiście. Coraz częściej wraca się do prezentowania zdjęć. Tendencja prezentacji filmów była nowością, trendem, który powoli wygasa, gdyż ludzie czują, że ten sposób wizualizacji blokuje im możliwości decydowania o obrazie, jaki oglądają. Prezentacje panoramiczne budzą złudzenia, które po przyjeździe do danego miejsca, mogą wywołać rozczarowanie większe niż niejedno, nawet pięknie wykadrowane zdjęcie. Ilu z nas przyjechało nad morze, do pensjonatu, który w rzeczywistości okazał się brudną ruderą, a na stronie www, wyglądał jak prześliczna oaza?

Jeszcze trochę o fotografii firmowej

Realizujemy dla Naszych Klientów kompleksowe sesje zdjęciowe, dzięki którym zyskują najbardziej pożądany od zawsze element reklamowy, którym są profesjonalnie wykonane zdjęcia. Zdjęcia z takiej sesji Klienci otrzymują zawsze na płycie i mogą je dowolnie wykorzystywać do przeróżnych celów reklamowych. Ponieważ zdjęcia wykonywane są zawsze w bardzo dobrej jakości, mogą być wykorzystane zarówno do strony internetowej, żeby poszerzyć jej rzetelność i zwiększyć jej atrakcyjność oraz, np. do folderów, wizytówek, banerów czy pocztówek reklamowych. Specjalizujemy się głównie w wykonywaniu sesji zdjęciowych dla takich obiektów jak: hotele, restauracje i inne obiekty turystyczne.
Oczywiście wykonujemy również sesje zdjęciowe dla firm z innych branż. Fotografujemy produkty, obiekty czy usługi. Stosujemy kadrowanie w taki sposób, żeby wykonane zdjęcia budziły wyobraźnię dzięki
"niedopowiedzeniom fotograficznym", przez co fotografowane obiekty uzyskują swoją niespotykaną w realizmie obrazowość. Mamy świadomość, że tylko taka nieco artystyczna fotografia jest w stanie przyciągnąć widza w dobie konkurującej z nią filmografii. Ponieważ zawsze najlepiej przemawiają zdjęcia, prezentujemy poniżej kilka wykonanych przez nas fotografii.

Sesje zdjęciowe na zamówienie

Sesje dla restauracji, sesje dla hoteli,
sesje dla pensjonatów
Na potrzeby wykorzystania na stronie internetowej oraz później, w każdym innym typie reklamy.
Kiedy otrzymujesz sesję na płycie możesz ją wykorzystywać do wszelkich reklam.

Dla zwykłych i niezwykłych firm
Zdjęcia biur, budynków, magazynów, produkcji oraz wszystkich tych miejsc, które warto pokazać w Twojej firmie.

Fotografia produktowa
Jeżeli jesteś producentem lub prowadzisz firmę handlową, sklep internetowy. Generalnie zawsze tam, gdzie jest potrzeba pokazania produktu.

Co oferujemy w ramach sesji?

Doradztwo i przygotowania
Nasz fotograf ma 12-sto letnie doświadczenie.
Wie co, w jaki sposób trzeba przygotować. Poprowadzi Cię przez niezbędne przygotowania.

Sesja zdjęciowa
Z reguły to jeden dzień roboczy. Fotograf przyjeżdża do Twojej firmy, restauracji, hotelu
na okres od rana do wieczora, (żeby pozostać i wykonać zdjęcia nocą). Jeżeli będzie to za mało czasu, oczywiście będziemy fotografować dnia kolejnego.

Jeżeli masz pytania lub wątpliwości
Prosimy zadzwoń do nas. Chętnie odpowiemy
na pytania i rozwiejemy ewentualne wątpliwości.

Kilka z prac naszego fotografa

Informujemy, że wiele z tych zdjęć wykonanych było wiele lat temu, kiedy szczytem techniki był aparat z rozdzielczością 2 MP i kosztował kilka tysięcy złotych. Prezentujemy je, ponieważ chcemy pokazać, że dobre ujęcie, będzie mówić latami.

Przykładowe zdjęcia z sesji dla restauracji

Przykładowe zdjęcia dań restauracji

Różne obiekty z zewnątrz - przykłady

Garmażerka - apetyczne przykłady

Ciasta - apetyczne przykłady

Inne - rekreacja, produkcja, magazyny, firmy

 

Historia czasów, kiedy aparat cyfrowy 2 megapiksele był szczytem techniki

Restauracje i inne obiekty gastronomii

Hotele i zajazdy

Firmy, produkcja, handel i inne

 

Zdjęcia to podstawa

Element wizualizacji zdjęciowej na stronie www to elementarium właściwego wizerunku. Bez zdjęć będzie martwa. Z byle jakimi zdjęciami będzie antyreklamą, a ze zdjęciami z banku grafiki może być czasem komiczna.

Fotografia firmowa

Wpaść komuś w oko..., kiedy reklama wpada w oko, tak naprawdę zapada w myśli, czyli zostaje zapamiętana. Tym samym odnosi sukces. 

70% ludzi to wzrokowcy

Młoda para szuka sali weselnej
Jak myślisz czytają teksty?
Zobacz to zdjęcie. Mówi?

Asystentka szefa szuka salki konferencyjnej
Ma być klimatyczna i prestiżowa.
Zobacz to zdjęcie. Mówi?

Inwestor szuka dużej, lokalnej hurtowni elektrycznej
Chciałby wiedzieć, że nie jest to hurtownia z magazynami w baraku.
Zobacz to zdjęcie. Mówi?

Dyrektor szuka ekskluzywnej restauracji na bankiet
Przyjeżdżają kontrahenci z Niemiec, przewidywana wartość kontraktu ze spotkania to 350 tys. euro.
Zobacz to zdjęcie. Mówi?

Budowlaniec szuka potężnych rusztowań
Nie potrzebuje rusztowań na garaż, ale na blok.
Zobacz to zdjęcie. Mówi?

Szef firmy transportowej szuka stacji kontroli
Ale takiej, żeby wjechał tam TIR, a nie garażu
Zobacz to zdjęcie. Mówi?

Twoja 9-letnia córka ma urodziny
I znowu chce zaprosić koleżanki na nudną pizzę?
Zobacz to zdjęcie. Mówi?

Dlatego możesz nam zaufać
Wiemy, co robić i jak to robić. Sam widzisz, jak do tego podchodzimy. Amatorsko, ale z głową, a to więcej niż zawodowo, ale bez doświadczenia.

Zatem sam zadecyduj, czy już znalazłeś, czy chcesz szukać dalej.

Profesjonalizm na każdym 

kroku, 

dzięki 

wiedzy i doświadczeniu

Kompetencja dzięki rozeznaniu

Zamów konsultanta do swojej firmy

Zadzwoń: 510 856 606 lub napisz:

My dojeżdżamy do Naszych Klientów

Wystarczy, że zadzwonisz, umówisz się, a Konsultant Otonet przyjedzie do Ciebie. Będziesz miał okazję zwyczajnie porozmawiać i dowiedzieć się, jakie możliwości otwiera przed Tobą nasza firma.

Nasze godziny pracy

od pn. - pt.:
sob., ndz. i święta

w godzinach: 10:00 - 20:00
tylko: [telefon awaryjny]

Zgłoszenia awarii lub prośbę o pomoc w sytuacjach wyjątkowej konieczności, Nasi Klienci mogą kierować bezpośrednio do swojego konsultanta, nawet po godzinach pracy firmy.

Państwa konsultant z pewnością będzie w stanie udzielić informacji lub zgłosić problem
technikowi dyżurnemu.

Numer bezpośredni do swojego konsultanta otrzymaliście Państwo wraz z podpisaniem umowy. Znajdziecie go Państwo również w stopce każdego maila otrzymanego od konsultanta oraz
na wizytówce imiennej otrzymanej od konsultanta.

Każdy konsultant, jeżeli nie może podjąć rozmowy w danej chwili, oddzwania na numer,
z którego do niego dzwoniono, kiedy tylko jest to możliwe.


Jeżeli Państwa sprawa jest naprawdę pilna, a konsultant nie mógł podjąć rozmowy, sugerujemy wysłanie dodatkowej wiadomości sms z imieniem i nazwiskiem oraz prośbą o pilny kontakt. Możecie też Państwo, w takiej sytuacji skorzystać z możliwości połączenia z innym dostępnym konsultantem lub z numerem ogólnym Konsultantów Otonet: 510 856 606
Państwa kontakt nigdy nie pozostanie bez odpowiedzi.

Przypominamy również, że w umowie oraz dokumentach otrzymanych na początku współpracy z naszą firmą, znajduje się specjalny numer telefonu awaryjnego do kontaktu w przypadku awarii lub sytuacji nagłej potrzeby. Ten numer to kontakt do technika dyżurnego i dostępny jest jedynie dla Naszych Klientów, dlatego nie mógł zostać tutaj zamieszczony.

Profesjonalna Fotografia Firmowa

Jeżeli do nas dzwoniłeś...

Nie udało Ci się nawiązać z nami połączenia?
Pamiętaj, że zawsze oddzwaniamy.
Zatem, jeżeli dzwoniłeś i nasz numer był zajęty, możesz mieć pewność, że oddzwonimy najszybciej, jak tylko to będzie możliwe.

Jeżeli Twój konsultant nie odbiera telefonu...
Każdy konsultant, będąc na spotkaniu u Klienta, każdorazowo wyłącza telefon. Po skończonym spotkaniu zawsze oddzwania na numery,
które próbowały się z nim skontaktować w czasie, kiedy był niedostępny.

Autor: Grzegorz Gawadziński
Adresy do stron z naszego dawnego artykułu: Microsoft Pozycjonowanie definicja Google Polska Definicja US Definicja www NASK W3C

Otonet Rozwiązania 2011

Apycom jQuery Menus