E
Czytasz:

Ile trwa stworzenie strony internetowej dla firmy?

Czas tworzenia profesjonalnej strony internetowej

Udział poszczególnych specjalistów w tworzeniu strony

Szacunkowe, obrazowe udziały każdego ze specjalistów w tworzeniu profesjonalnej strony internetowej, wyliczone na podstawie uśrednionych roboczogodzin przeciętnego projektu strony realizowanej przez nasz zespół

15% graficy

Udział grafików w projekcie

Udział prac graficznych w przeciętnym projekcie strony internetowej można uśrednić na takim poziomie. Zaplanowanie układu geometryczno-graficznego, dobór stylistyki, elementów takich jak czcionki, ich kolory i rozmiary, style, projekt układu rozmieszczenia tekstów i obrazów, stylistyka odstępów i przerw – wbrew powszechnemu przekonaniu zajmują ogrom czasu.

Oczywiście przy założeniu, że wygląd strony ma się cechować nieszablonowym, unikatowym designem, czytelnością i wykonaniem na poziomie profesjonalnym.

10% programiści

Prace programistyczne

Aby jakakolwiek strona mogła technicznie funkcjonować, musi posiadać odpowiedni „silnik”. Agencje reklamowe lub zwykłe firmy „robiące” strony w 99% korzystają z gotowych, najczęściej darmowych rozwiązań. Zespoły specjalistów w zdecydowanej większości posiadają autorskie, specjalnie konstruowane i dostosowane do ich specjalizacji „silniki” dla swoich stron.

Nasi programiści wiele lat temu stworzyli i rozwijają własny silnik. Każda strona wymaga odpowiedniego „zainstalowania silnika” dla każdej, tworzonej przez nasz zespół podstrony.

20% pozycjonerzy

Prace pozycjonerskie

Aby projektowana i uruchamiana strona mogła zostać poddana pozycjonowaniu, w pierwszej kolejności, już na etapie projektowym, musi zostać dla niej opracowana strategia pozycjonowania, która później będzie odpowiednio wdrażana podczas powstawania strony.

Prace pozycjonerskie to szereg działań wykonywanych przed, w trakcie i długo po zaprojektowaniu, skonstruowaniu i uruchomieniu strony.

10% polonistki

Prace polonistyczne

Jeżeli strona ma stać się profesjonalną stroną, teksty do publikacji na niej muszą być poprawne językowo, czytelne treściowo, odpowiednio skonstruowane pozycjonersko, sformatowane pod kątem estetyki, dostosowane do stylistyki ich rozmieszczenia.

W 90% przypadków, zamiast przez Klientów, teksty są w całości i od podstaw pisane i redagowane przez nasze polonistki.

15% technik

Specjalista od treści na stronach

Polonistki napiszą lub zredagują treści do zamieszczenia na stronie, ale ich odpowiednim stylistycznie zamieszczeniem zajmuje się wykwalifikowany i doświadczony technik. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu technicznemu i zmysłowi stylistycznemu oraz nieustannym szkoleniom, rozwijającym z zakresu równie nieustannie zmieniających się trendów, potrafi on dostosować wygląd treści do wytycznych grafików. Te umiejętności gwarantują nienaruszalność spójności wszystkich treści strony.

10% koordynatorka

Koordynacja projektowa

Przyjmowanie i weryfikowanie materiałów od Klientów, przekazywanie grafikowi co graficzne, pozycjonerowi co pozycjonerskie, technikowi co techniczne to zadania koordynatorki. Nadzoruje ona każdy z etapów tworzenia strony oraz etapów realizowanego programu pozycjonowania. Do niej należy otwarcie i zamknięcie każdego z procesów projektowych. Ważniejsza niż szef działu? Coś w tym jest – bez koordynatorki projektu szef działu nie miałby czasu na kierowanie działem :-)

20% ekspert

Bezpośredni doradca klienta

Udział eksperta prowadzącego projekt jest nie do przecenienia. To on konsultuje osobiście z Klientem strategię budowy i późniejszej promocji strony, omawia zasadności zastosowań poszczególnych rozwiązań, ustala aspekty związane z przygotowaniem materiałów projektu, przekazuje wytyczne zespołowi technicznemu, nadzorując ich realizację. Kontaktuje się z Klientem na każdym z etapów realizacji i późniejszej obsługi projektu.

Bez ekspertów dojeżdżających do Klienta na konsultacje zespół techniczny nie byłby w stanie realizować projektów.

?% tłumacze

Wersje językowe stron

Przygotowanie dla technika tekstów do publikacji w określonym języku to zadanie dla tłumaczy. W zespole pracują tłumacze trzech głównych języków: angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego. Tłumaczone przez nich teksty to nie tylko poprawnie tłumaczone teksty, ale przede wszystkim teksty tłumaczone według wytycznych pozycjonerów, a więc dostosowane do pozycjonowania obcojęzycznego.

W przypadku zaistnienia konieczności tłumaczenia z innych niż główne języków korzystamy z zaprzyjaźnionych biur tłumaczeń.

Pytanie o czas trwania budowy strony internetowej

Kluczowe pytanie w kilku najczęściej spotykanych formach

Podejmiemy trud odpowiedzi na każdą z form brzmienia tego kluczowego, chyba najczęściej zadawanego przez Klientów pytania w aspekcie tworzenia stron internetowych.

Jak długo tworzy się stronę internetową

Zachęcamy do kontaktu Zadzwoń i zwyczajnie porozmawiajmy

Zadzwoń i porozmawiaj z ekspertem

Powiedz, jaką branżę reprezentujesz i czego oczekujesz.
Wypytaj – uzyskasz wstępne, szkicowe informacje i poznasz swojego ewentualnego opiekuna.
Eksperci unikają górnolotnego technicznie języka. Posługują się powszechnie zrozumiałymi zamiennikami językowymi.

Kontakt z ekspertem » Kontakt z zespołem technicznym » Pełne dane firmy - przejdź do zakładki "O Firmie" »

  510 856 606 - Bezpośredni kontakt telefoniczny z Biurem Zespołu Ekspertów Otonet

Konsultacja z ekspertem

z dojazdem eksperta do Klienta

BEZPOŚREDNIE, OSOBISTE WSPARCIE EKSPERTA

Dojeżdżamy do Klientów na konsultacje w sprawie stron internetowych i usług pozycjonowania.

Zasady i warunki bezpłatnych konsultacji »

22

Lata doświadczenia

6

Zespołów eksperckich

11

Specjalistów

538

Klientów

Wsparcie i doradztwo

Eksperci, doradcy Klienta

Biuro ekspertów: 510 856 606

pn. - pt.: 10:00 - 20:00 sob., niedz.: [Rozwiń»]

Wsparcie i doradztwo

Zespół techniczny firmy

Biuro techników: 510 856 605

pn., śr.: 10:00 - 20:00 wt., czw., pt.: 9:00 - 16:00 sob., niedz.: [Rozwiń»]