Zespoły ekspertów i ich szefowie

6 zespołów eksperckich, 9 specjalistów, 3 techników, asystenci, i do tego 17 lat doświadczenia

Graficy, projektanci geometrii i wyglądu stron | specjaliści od marketingu internetowego | poloniści, copywriterzy | programiści stron i systemów zarządzania nimi | pozycjonerzy stron internetowych | eksperci mobilni, doradcy

Siła specjalistów pracujących w zespołach

Specjalizacja zawsze jest siłą dającą przewagę, zespołowość potęguje jej znaczenie

Poszczególni specjaliści pracują w zespołach, które reprezentowane są na zewnątrz przez szefa danego zespołu. Szef zespołu to wyłoniony z każdego zespołu najbardziej komunikatywny ekspert, posiadający poza swoją specjalizacją dodatkowe umiejętności przystępnej komunikacji nietechnicznej w sprawach ściśle technicznych.

Wielu specjalistów to indywidualiści. Doskonale spełniają się w swojej specjalizacji, zdobywają osiągnięcia, są cenionymi ekspertami, jednak ich zewnętrzna strona komunikacyjna najczęściej jest skrajnie niezrozumiała dla niespecjalisty.

Aby nie dopuścić do sytuacji, w której zwracający się do naszego specjalisty z problemem Klient nie będzie się w stanie z nim porozumieć, każdy zespół wytypował do komunikacji z Klientami jedną, najbardziej komunikatywną osobę z zespołu.

Grzegorz Gawadziński

Szef zespołu ekspertów i pozycjonerów, szef firmy, założyciel Otonetu

17 lat doświadczenia, w tym 11 lat w specjalizacji

Specjalizacja z zakresu pozycjonowania stron internetowych, opracowań strategii pozycjonowania, marketingu internetowego

Zawodowo: szef, zawodowy mentor, ekspert i specjalista z szerokim horyzontem zdobywanej z wysiłkiem wiedzy, ugruntowanej kilkunastoletnim doświadczeniem, pasjonat zawodowy
Prywatnie: przede wszystkim człowiek o niezwykle sympatycznej osobowości i większych niż duże zdolnościach komunikacyjnych, coach, meloman, amator projektowania oświetlenia wnętrz

Kontakt: tel.: 502 850 438, e-mail:

Swoje doświadczenie zawodowe zaczął zdobywać już w 1999 roku, kiedy to po niezwykle restrykcyjnej rekrutacji w jednym z największych koncernów internetowych w Polsce znalazł się grupie trzech kandydatów wyłonionych spośród ponad 150 aplikantów.
Rozpoczął pracę najpierw jako konsultant do spraw sprzedaży i obsługi posprzedażowej stron internetowych, szybko awansując na lidera zespołu.

Mordercza praca w otoczeniu doświadczonych ekspertów i wykwalifikowanych specjalistów, połączona z nieustannymi szkoleniami, powoli doprowadzała do zmiany charakteru jego pracy. Otrzymując na przestrzeni lat liczne wyróżnienia i dowody uznania od zarządu spółki, otrzymywał jednocześnie poszczególne nominacje: najpierw na stanowisko szkoleniowca i opiekuna dla ponad 30-osobowego zespołu telemarketerów, zostając równolegle ekspertem od spraw marketingu internetowego, aż w końcu awansując na dyrektora jednego z regionów. Skutecznie zbudował, rozwijał i zarządzał trzema zespołami eksperckimi w trzech dużych miastach regionu, nadzorując tym samym funkcjonowanie zlokalizowanych w tych miastach filii koncernu.

Po zmianach strukturalnych w koncernie odszedł i założył swoją firmę, którą nazwał Otonet. Po kliku latach rozwoju stworzona i zarządzana przez Grzegorza firma radykalnie uściśliła swój kierunek działalności, odrzucając wszystkie inne, poboczne nurty działalności internetowej i reklamowej, skupiając się jedynie na stronach internetowych i pozycjonowaniu. Zatrudnienie niezbędnych specjalistów, jak i kierunkowe szkolenia dla zatrudnionych pracowników przez kolejne lata doprowadziły do uściślenia i ukierunkowania specjalizacji dziś liczącego już ponad 11 specjalistów zespołu.

Weronika Prymas

Szef zespołu ekspertów mobilnych i doradców oraz Biura Obsługi Klienta

9 lat doświadczenia, w tym 7 lat w specjalizacji

Specjalizacja z zakresu doradztwa w obszarze pilotowania i obsługi stron internetowych, jak i pozycjonowania
Najmocniejsza w reanimacjach zdeformowanych wizerunków internetowych i pilotowaniu ich odbudowy

Zawodowo: II filar firmy, doświadczony ekspert ze sporymi umiejętnościami i nieustannie poszerzaną wiedzą, autorytet konsultantów, szanowany szef dwóch zespołów eksperckich firmy
Prywatnie: otwarta, komunikatywna i niezwykle sympatyczna, szanowana nie tylko jako specjalista, ale najbardziej jako człowiek, po godzinach uwielbia zgłębiać tajniki kuchni

Kontakt: tel.: 502 95 22 33, e-mail:

Wielu Klientów zmyla jej młody wyraz twarzy, a wiek jej doświadczenia zawodowego jako eksperta i specjalisty wprowadza wielu w niepohamowaną konsternację.
Trzeźwieją dopiero w zderzeniu z jej kompetencją, kiedy dochodzi do omawiania i realizowania projektu.

Swoje doświadczenie zaczęła zdobywać już w początkach firmy. Była pierwszą mobilną konsultantką Otonetu. Odbyła wiele konsultacji i poprowadziła równie wiele projektów. Pracując niezwykle ciężko i intensywnie, wyspecjalizowała się w obsłudze dużych firm i rozłożystych projektów, realizowanych często w kilku językach.
Porzuciła studia na rzecz kierunkowej edukacji zawodowej: szkoleń marketingowych, technicznych, szkoleń z psychologii sprzedaży i komunikacji interpersonalnej, zdobywając w ten sposób specjalizację popartą nie jedynie certyfikatami i dyplomami, ale przede wszystkim doświadczeniem zawodowym.
Później doświadczenie poszerzała, budując zespół ekspertów mobilnych, od podstaw tworząc Biuro Obsługi Klienta, a dziś zdobywa je dalej, zarządzając tymi dwoma zespołami i nieustannie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe na specjalistycznych szkoleniach.
Opracowuje materiały szkoleniowe, prowadzi szkolenia wewnętrzne, przekazując swoją wiedzę i umiejętności młodszym stażem i doświadczeniem ekspertom.

Zdobyła i rozwija kwalifikacje, umiejętności i doświadczenie w obszarze efektywnego marketingu internetowego, psychologii prezentacji treści w Internecie, planowania i budowy stron internetowych opartych o wcześniej zaplanowaną i wdrażaną strategię ich promocji w sieci.

Dodatkowym kierunkiem, w którym obecnie rozwija się niezwykle mocno, jest naprawa i odbudowa zdeformowanych wizerunków internetowych firm, które wcześniej zdecydowały się na skorzystanie z tanich rozwiązań. Jest ekspertem powoływanym zawsze wtedy, kiedy do naszego zespołu zwraca się Klient poszkodowany przez inne firmy internetowe czy pozycjonerskie. Jest idealnym strategiem w zakresie wyprowadzania „na prostą” wizerunków firm, które zostały nieumyślnie czy też umyślnie zdeformowane przez niespecjalistyczne firmy internetowe.
W sytuacjach reanimacji zdeformowanych internetowych wizerunków czy stron z nałożonymi przez Google karami nieocenione są wsparcie i obsługa, realizowane przez komunikatywnego eksperta, „tłumaczącego” niezwykle złożone zagadnienia techniczne na język zrozumiały dla ogółu.
Weronika posiada taki właśnie dar.
Nasi technicy korzystają z tych umiejętności Weroniki zawsze, kiedy wymagane jest np. przestawienie Klientowi niezwykle złożonych rezultatów audytu strony albo trudnej sytuacji i kondycji obciążonej strony, lub co trudniejsze, przedstawienie strategii i etapów koniecznych i planowanych działań reanimacyjnych.

Właśnie za umiejętność komunikatywnego i zrozumiałego dla przeciętnego użytkownika Internetu przedstawiania technicznych zależności Weronika jest chyba najbardziej ceniona przez Klientów, którzy wcześniej mieli do czynienia np. z ekspertami, którzy mówili w sposób górnolotny technicznie, przez co boleśnie niezrozumiały.

Weronika to też nasz nieoceniony wszystkoogarniający „skarb firmowy”, wnoszący w życie firmy niespotykany potencjał oraz niedościgniony temperament zawodowy.

Radek Sierzchuła

Szef technicznych zespołów eksperckich

11 lat doświadczenia, w tym 9 lat w specjalizacji

Specjalista-strateg w: programowaniu, technicznych aspektach budowy stron internetowych, pozycjonowaniu

Zawodowo: III filar firmy, doświadczony specjalista techniczny, ekspert ze sporymi umiejętnościami i nieustannie poszerzaną wiedzą, autorytet zespołu techników, szanowany szef czterech podzespołów technicznych firmy.
Prywatnie: niespotykanie komunikatywny charakter „dążeniowca” z metką: „wzór poukładania”, pasjonat wyczynowej jazdy rowerem

Kontakt: tel.: 510 856 605, e-mail:

Do zespołu dołączył podczas swoich studiów inżynierskich. Studiował i jednocześnie zdobywał doświadczenie w zespole. Już w pierwszych latach uwagę wszystkich w firmie przykuwała jego daleko ponadprzeciętna rzetelność, dokładność i zdolności autoedukacji. Teraz nazwalibyśmy to jego pasją, która trwa do dzisiaj.

Swoją wiedzę zdobywał nie tylko na studiach na Politechnice Poznańskiej, ale dodatkowo wyjeżdżając na kierunkowe, specjalistyczne szkolenia z zakresu programowania webowego. Podejmował intensywną naukę pozaprogramową na kursach i szkoleniach dotyczących trendów i rozwiązań w technologiach internetowych.
Kolejny, mocny segment wiedzy technicznej zawdzięcza swojej determinacji w dążeniu do samodzielnego jej pozyskiwania.
Ta rzadka umiejętność drążenia źródeł, często tych najtrudniej dostępnych, najczęściej w języku angielskim, prawie zawsze kosztem „zawalonych nocek” przed ówczesnym laptopem z białą pokrywą, do dzisiaj poszerza jego spektrum wiedzy jako stratega.

Swoje początkowe doświadczenie zdobywał w zespole, zaczynając od asystowania programistom i od prac związanych z opracowywaniem strategii budowanych wówczas przez naszych programistów różnych oprogramowań.

Jego wiedza, zdolności i umiejętności technicznie zadecydowały o bardzo szybkiej zmianie charakteru jego pracy w zespole.
Dzięki niespotykanemu zaangażowaniu i większemu niż ponadprzeciętny wkładowi w swoją pracę, jego charakter zawodowy ewoluował błyskawicznie.
Po kilku krótkich latach otrzymał wyróżnienie i awansował na stanowisko menadżera zespołu programistów. Nie dalej jak w kolejnym roku otrzymał kolejne wyróżnienie za osiągnięcia w strategicznym rozwoju kierowanego przez siebie zespołu i jednocześnie nominację na głównego szefa całego zespołu techników firmy.
Tę nominację przyjął i od razu przystąpił do wymaganej wówczas modernizacji całych struktur zespołu technicznego, kierunków jego zadań, jak i sposobów ich realizacji.
To właśnie Radek miał największy wpływ na doprowadzenie do odrzucenia przez firmę innych nurtów działalności na rzecz ukierunkowanej specjalizacji.

W ciągu kilku kolejnych lat wytyczył jasno sprecyzowany kierunek rozwoju technicznego zespołu i wdrożył wszystkie niezbędne narzędzia, jak i systemy technologiczne. Doprowadził nurt działalności firmy do ścisłego ukierunkowania. Jasno określił miejsce każdego z techników, niejako zmuszając ich do specjalizacji.
Przeprowadził strukturalne reorganizacje, doprowadził do rozbudowy zespołu techników o nowe podzespoły: grafików, pozycjonerów, polonistów, tłumaczy języka niemieckiego i dodatkowo mocno rozwinął swój macierzysty dział programistów.
Dzisiaj techniczny kierunek działalności i rozwoju zespołu technicznego jest jasno sprecyzowany. Jasno sprecyzowany jest też nurt kolejnych dążeń w specjalizacji.
Radkowi zawdzięczamy obecną, zmodernizowaną, nowoczesną technologicznie i dynamicznie się rozwijającą, techniczną stronę mocy firmy.

Dział techniczny Otonet

W tym dziale pracują osoby wykształcone w konkretnych kierunkach technicznych, o konkretnych specjalizacjach i ogromnym doświadczeniu kierunkowym. To webmasterzy, programiści, graficy wyspecjalizowani ściśle w projektowaniu wizerunków stron internetowych, pozycjonerzy, technicy i poloniści.
Tworzą oni poszczególne zespoły specjalizujące się we właściwej swojemu kierunkowi gałęzi tworzenia i obsługi stron internetowych.
Nie mają oni kontaktu bezpośredniego z Klientem. Dział Techniczny Otonet, na zewnątrz w kontaktach z Klientami, reprezentowany jest jedynie przez szefa działu.

Zespół ekspertów i doradców

To grupa otwartych, komunikatywnych osób, wyspecjalizowanych i oddelegowanych do kompleksowej doradczej oraz obsługowej misji nieustannego wsparcia dla Klienta.
To specjaliści zdobywający swoją wiedzę na technicznych i merytorycznych szkoleniach oraz doświadczenie podczas obsługi i realizacji nierzadko bardzo rozłożystych i skomplikowanych projektów.
Doskonale potrafią przekładać złożoność technicznych tematów na język prosty i przystępny dla osób nawet zupełnie niezorientowanych w tematach kreowania wizerunku w sieci.

Specjalizacja zespołu

Decyzja o specjalizacji firmy nie była łatwa. Wiązała się z koniecznością rezygnacji ze sporej grupy świadczonych wcześniej usług i skoncentrowaniu siły całego potencjału jedynie na stronach internetowych i usługach bezpośrednio z nimi powiązanych, składających się na ich sukces w sieci.
Wymagało to odważnych decyzji, sporej reorganizacji pracy i usług, zatrudnienia ekspertów.
Dziś kierujemy się w stronę jasno określonej i doprecyzowanej specjalizacji i szczerze cieszymy się z podjętej decyzji, bo tylko specjalizacja mogła nam zagwarantować osiągany sukces w branży.

 

Profesjonalizm na każdym 

kroku, 

dzięki 

wiedzy i doświadczeniu

Kompetencja dzięki rozeznaniu

Zamów konsultanta do swojej firmy

Zadzwoń: 510 856 606 lub napisz:

My dojeżdżamy do Naszych Klientów

Wystarczy, że zadzwonisz, umówisz się, a Konsultant Otonet przyjedzie do Ciebie. Będziesz miał okazję zwyczajnie porozmawiać i dowiedzieć się, jakie możliwości otwiera przed Tobą nasza firma.

Nasze godziny pracy

od pn. - pt.:
sob., ndz. i święta

w godzinach: 10:00 - 20:00
tylko: [telefon awaryjny]

Zgłoszenia awarii lub prośbę o pomoc w sytuacjach wyjątkowej konieczności, Nasi Klienci mogą kierować bezpośrednio do swojego konsultanta, nawet po godzinach pracy firmy.

Państwa konsultant z pewnością będzie w stanie udzielić informacji lub zgłosić problem
technikowi dyżurnemu.

Numer bezpośredni do swojego konsultanta otrzymaliście Państwo wraz z podpisaniem umowy. Znajdziecie go Państwo również w stopce każdego maila otrzymanego od konsultanta oraz
na wizytówce imiennej otrzymanej od konsultanta.

Każdy konsultant, jeżeli nie może podjąć rozmowy w danej chwili, oddzwania na numer,
z którego do niego dzwoniono, kiedy tylko jest to możliwe.


Jeżeli Państwa sprawa jest naprawdę pilna, a konsultant nie mógł podjąć rozmowy, sugerujemy wysłanie dodatkowej wiadomości sms z imieniem i nazwiskiem oraz prośbą o pilny kontakt. Możecie też Państwo, w takiej sytuacji skorzystać z możliwości połączenia z innym dostępnym konsultantem lub z numerem ogólnym Konsultantów Otonet: 510 856 606
Państwa kontakt nigdy nie pozostanie bez odpowiedzi.

Przypominamy również, że w umowie oraz dokumentach otrzymanych na początku współpracy z naszą firmą, znajduje się specjalny numer telefonu awaryjnego do kontaktu w przypadku awarii lub sytuacji nagłej potrzeby. Ten numer to kontakt do technika dyżurnego i dostępny jest jedynie dla Naszych Klientów, dlatego nie mógł zostać tutaj zamieszczony.

Grzegorz Gawadziński Radosław Sierzchuła Weronika Prymas

Jeżeli do nas dzwoniłeś...

Nie udało Ci się nawiązać z nami połączenia?
Pamiętaj, że zawsze oddzwaniamy.
Zatem, jeżeli dzwoniłeś i nasz numer był zajęty, możesz mieć pewność, że oddzwonimy najszybciej, jak tylko to będzie możliwe.

Jeżeli Twój konsultant nie odbiera telefonu...
Każdy konsultant, będąc na spotkaniu u Klienta, każdorazowo wyłącza telefon. Po skończonym spotkaniu zawsze oddzwania na numery,
które próbowały się z nim skontaktować w czasie, kiedy był niedostępny.

Autor: Weronika Prymas
Adresy do stron z naszego dawnego artykułu: Microsoft Pozycjonowanie definicja Google Polska Definicja US Definicja www NASK W3C

Otonet Rozwiązania 2011

Apycom jQuery Menus