E
Czytasz:

Profesjonalna obsługa stron internetowych

Zespół Techniczny Otonet

Profesjonalna obsługa stron internetowych

22 lata doświadczenia w projektowaniu, budowaniu, obsłudze stron internetowych, ponad 9 lat ukierunkowanej specjalizacji w zakresie napraw stron i usług pozycjonowania

Konsultacje techniczne

Wsparcie techniczne dla Klientów Otonet

Kontakt bezpośredni

Zespół Techniczny Otonet

Biuro techników:   510 856 605

Poniedziałek i środa: 10:00 - 20:00

Wtorek, czwartek, piątek: 9:00 - 16:00

Sobota, niedziela i święta: [Dyżur awaryjny »]

Nieudana próba kontaktu?

Kontaktowałeś się z nami i nie udało Ci się nawiązać połączenia? Wiedz, że możliwie jak najszybciej oddzwonimy na numer, z którego do nas dzwoniłeś.

Kontakt awaryjny poza godzinami pracy

Poproś technika dyżurnego o kontakt w sprawie niemogącej oczekiwać.

Formularz szybkiego zgłoszenia

Kontakt mailowy z technikami Otonet

Adres zabezpieczony przed robotami internetowymi.

Wyświetl adres e-mail

Zespół Techniczny Otonet

Zespół łączy w sobie:

  • dwuosobowy podzespół programistów
  • dwuosobowy podzespół grafików
  • trzyosobowy podzespół pozycjonerów
  • dwuosobowy podzespół polonistek
  • dwuosobowy podzespół tłumaczy językowych
  • koordynatorkę projektową wraz z asystentką
  • specjalistę od aktualizacji stron Klientów

Szefem i koordynatorem zespołu technicznego wraz ze wszystkimi podzespołami technicznymi zespołu jest Radek, bardziej oficjalnie Radosław Sierzchuła.
Jest on jednocześnie główną osobą reprezentującą dział, oddelegowaną do kontaktu z Klientami.

Obsługa stron internetowych 02

Ekspert z 16-letnim doświadczeniem

RADOSŁAW sIERZCHUŁA

Szef Zespołu Technicznego

Obsługa stron internetowych 01

Kierunkowa specjalizacja

UNIKALNE KOMPETENCJE

Zespół i podzespoły

TECHNICY

Zespół techniczny Otonet

Programiści, graficy, pozycjonerzy, technicy, polonistki, koordynatorka projektowa, tłumacze

Specjaliści Obszary wsparcia

Czym zajmują się technicy

Informacje opisowe, uzupełniające

Zespół programistów nieustannie pracuje nad rozwojem naszego autorskiego systemu zarządzania treścią niezbędnego w specjalizacji związanej ściśle z naprawami stron internetowych i usług pozycjonowania. Programiści wdrażają także szereg bezpośrednich, nieszablonowych rozwiązań dla bardziej wymagających stron klienckich, opracowują rozwiązania techniczne dla zespołowych inicjatyw i pomysłów, optymalizują strony, skrypty, wdrażają wszelkie potrzebne zespołowi narzędzia i funkcjonalności. Graficy opracowują i projektują zaawansowane rozwiązania estetyczne i geometryczne dla stron, śledzą pojawiające się trendy, opracowują stylistyki prezentacji treści na stronach. Pozycjonerzy wykonują badania, analizy, audyty, w oparciu o które wykonują strategie pozycjonowania. Realizują złożone procedury naprawcze dla stron, które jako „chore pozycjonersko“ trafiają pod naszą obsługę. Podejmują, prowadzą i monitorują wszystkie działania pozycjonerskie realizowane przez zespół dla każdej obsługiwanej strony. Polonistki i tłumacze realizują procesy przygotowania materiałów dla techników zajmujących się publikacjami treści i aktualizacjami.

Koordynatorka projektowa wraz z asystentką są nieocenionym minizespołem. To one dbają, aby każdy specjalista z zespołu otrzymywał kompletne materiały do wykonywania swoich zadań. Kompletują materiały i informacje wewnąrzfirmowo i zewnętrznie z Klientami. Skompletowane kierują do poszczególnych podzespołów, weryfikują postęp wykonania, przekazują dalej, zamykają zlecenia, kontrolując poprawność wykonania i jej zgodność z założeniami.

Eksperci mobilni – doradcy Klienta są niezależnym, osobnym zespołem, jednak niezwykle ściśle współpracującym z całym zespołem technicznym w zakresie każdego z realizowanych projektów.

Obszary wsparcia zespołu

Zespół techniczny wspiera w obszarach technicznych

  • Zagadnienia związane z samodzielnymi aktualizacjami stron przez Otonet CMS

    Pytania, wątpliwości, możliwości dodatkowych stylizacji treści

  • Zagadnienia związane z pocztą e-mail

    Specyfikacja usług, dostarczanie, konfiguracja skrzynek itp.

  • Telefoniczne omówienie zleceń aktualizacji

    Zawsze, kiedy zaistnieje potrzeba omówienia zleconej aktualizacji lub potrzeba zlecenia jej telefonicznie

  • Obsługa panelu Klienta

    Wsparcie w zarządzaniu panelem Klienta, wsparcie w zakresie konfiguracji podstawowych, dodatkowych i zaawansowanych

  • Obsługa poczty przez www

    Zagadnienia związane z czytaniem poczty przez przeglądarkę www

  • Omawianie zleceń realizowanych przez polonistki

    Przekazywanie materiałów, odbieranie materiałów z realizowanym projektem budowy lub aktualizacji strony

  • Omawianie zleceń realizowanych przez naszych tłumaczy

    Przekazywanie i odbieranie materiałów, omawianie szczegółów związanych z realizacjami wersji językowych stron

  • Omawianie i ustalenia graficzne i stylistyczne

    Konsultacje w sprawie zmian geometrycznych i stylistycznych realizowanych projektów

  • Przyjmowanie i omawianie materiałów do budowy lub aktualizacji stron

    Koordynacja przepływu materiałów, konsultacje w zakresie przygotowań materiałów do stron

  • Omawianie i ustalenia dot. tłumaczeń

    Omawianie i konsultacje w aspektach realizowanych tłumaczeń dla stron internetowych i usług powiązanych

  • Konsultacje obsługi pozycjonerskiej

    Omawianie zagadnień związanych z realizowanymi już usługami pozycjonowania i monitoringu stron

Aktualizacje i wsparcie

Zlecanie i omawianie aktualizacji telefonicznie

SAMODZIELNIE ALBO Z TECHNIKIEM

ZLECENIA AKTUALIZACJI

TECHNICY OFERUJĄ WSPARCIE

Jeżeli chcieliby Państwo zlecić aktualizację naszemu technikowi, prosimy wysłać materiały konieczne do jej wykonania na wyświetl adres e‑mail. Możecie też Państwo zadzwonić i zlecić aktualizacje telefonicznie. Również telefonicznie możecie Państwo omówić wysłane wcześniej materiały do wykonania aktualizacji.

Uprzejmie prosimy wziąć pod uwagę, że dłuższe konsultacje techniczne, także z obszaru realizowanych aktualizacji, konieczne będą do wcześniejszego zaplanowania i dopasowania dogodnego dla obu stron terminu takiej konsultacji.
Krótkie, lakoniczne omówienia tych zagadnień możliwe są prawie zawsze bez konieczności ich planowania.

Jeżeli zdecydowali się Państwo wysłać zlecenie aktualizacji strony wraz z materiałami i wytycznymi technikowi, zapozna się on z nimi, jak tylko będzie miał taką możliwość. Kiedy podczas zapoznawania się z nimi pojawią się pytania lub wątpliwości, z pewnością będzie kontaktował się z Państwem telefonicznie celem ich wyjaśnienia.

  Spora dawka naprawdę wartościowych informacji o aktualizacjach wykonywanych przez naszego technika znajduje się [ tutaj » ]

Samodzielnie albo z technikiem zespołu. Oddajemy do Państwa możliwości opcję łączoną dla zleceń aktualizacji. Możecie Państwo samodzielnie wykonać aktualizację lub jej element a część bardziej złożoną, bardziej trudną lub żmudną, zlecić naszemu specjaliście. Omówienia specyfiki wykonania aktualizacji w takim tandemie, możecie Państwo dokonać telefonicznie, a materiały przesłać mailowo.

Konsultacja z ekspertem

z dojazdem eksperta do Klienta

BEZPOŚREDNIE, OSOBISTE WSPARCIE EKSPERTA

Dojeżdżamy do Klientów na konsultacje w sprawie stron internetowych i usług pozycjonowania.

Zasady i warunki bezpłatnych konsultacji »

22

Lata doświadczenia

6

Zespołów eksperckich

11

Specjalistów

538

Klientów

Wsparcie i doradztwo

Eksperci, doradcy Klienta

Biuro ekspertów: 510 856 606

pn. - pt.: 10:00 - 20:00 sob., niedz.: [Rozwiń»]

Wsparcie i doradztwo

Zespół techniczny firmy

Biuro techników: 510 856 605

pn., śr.: 10:00 - 20:00 wt., czw., pt.: 9:00 - 16:00 sob., niedz.: [Rozwiń»]