Dział Techniczny webmasterzy, programista, grafik, pozycjoner, adminiatrator, technicy

Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Zawsze wtedy, kiedy pojawia się problem techniczny, służymy naszą wiedzą, doświadczeniem i zaangażowaniem.

Telefon i godziny pracy Działu Technicznego Otonet

Kontakt bezpośredni, tel.: 510 856 605

Poniedziałek, środa i piątek: od 10:00 do 20:00
Wtorek i czwartek: od 9:00 do 16:00
Soboty, niedziele i święta: nie pracujemy [telefon awaryjny]

Zgłoszenia awarii lub prośbę o pomoc w sytuacjach wyjątkowej konieczności, Nasi Klienci mogą kierować bezpośrednio do swojego konsultanta, nawet po godzinach pracy firmy.

Państwa konsultant z pewnością będzie w stanie udzielić informacji lub zgłosić problem
technikowi dyżurnemu.

Numer bezpośredni do swojego konsultanta otrzymaliście Państwo wraz z podpisaniem umowy. Znajdziecie go Państwo również w stopce każdego maila otrzymanego od konsultanta oraz
na wizytówce imiennej otrzymanej od konsultanta.

Każdy konsultant, jeżeli nie może podjąć rozmowy w danej chwili, oddzwania na numer,
z którego do niego dzwoniono, kiedy tylko jest to możliwe.


Jeżeli Państwa sprawa jest naprawdę pilna, a konsultant nie mógł podjąć rozmowy, sugerujemy wysłanie dodatkowej wiadomości sms z imieniem i nazwiskiem oraz prośbą o pilny kontakt. Możecie też Państwo, w takiej sytuacji, skorzystać z możliwości połączenia z innym dostępnym konsultantem lub z numerem ogólnym Konsultantów Otonet: 510 856 606
Państwa kontakt nigdy nie pozostanie bez odpowiedzi.

Przypominamy również, że w umowie oraz dokumentach otrzymanych na początku współpracy z naszą firmą, znajduje się specjalny numer telefonu awaryjnego do kontaktu w przypadku awarii lub sytuacji nagłej potrzeby. Ten numer to kontakt do technika dyżurnego i dostępny jest jedynie dla Naszych Klientów, dlatego nie mógł zostać tutaj zamieszczony.

Preferujemy kontakt mailowy

Kontakt mailowy jest ułatwieniem nie tylko dla nas, ale również dla Państwa. Bowiem literalność treści maila, jest niepodważalna nie tylko dla nas, jako techników, ale również dla Państwa jako Klientów. Oczywiście, zdajemy sobie sprawę, że są zagadnienia i tematy, które wymagają kontaktu telefonicznego i dlatego oddajemy do Państwa dyspozycji również i taką możliwość.

W jakim zakresie jesteśmy w stanie służyć wsparciem

Problemy z aktualizacją Otonet CMS - błędy, ograniczenia, awarie
Problemy z pocztą e-mail - dostarczanie, konfiguracja skrzynek, itp.
Telefoniczne omówienie zleceń aktualizacji - jeżeli zaistnieje taka potrzeba
Obsługa panelu Klienta - zarządzanie za pomocą panelu
Obsługa poczty przez www - czytanie poczty przez przeglądarkę www
Błędy w wyświetlaniu się strony - poinformuj nas, jeżeli zauważyłeś taki błąd

Zlecanie aktualizacji strony

Zawsze zachęcamy, aby w takich sprawach, w pierwszej kolejności kontaktować się
z nami mailowo wysyłając przejrzyście opisane zlecenie na adres: . Dopiero wówczas, kiedy zaistnieje jakaś szczególna potrzeba omówienia przesłanej aktualizacji, prosimy o kontakt telefoniczny. Podstawą przyjęcia zlecenia jest jednak właściwie napisany mail. [czytaj więcej o aktualizacjach]

Zlecanie aktualizacji telefonicznie

Wielu z Państwa posiada wykupioną usługę zlecania aktualizacji przez telefon.
W tym celu, wyodrębniony został specjalny numer telefonu bezpośrednio do technika, oddelegowanego do realizowania zleceń aktualizacji dla Naszych Klientów.
Numer ten jest poufny, dlatego nie zamieszczamy go na stronie, jednak z pewnością został Państwu przekazany przez konsultanta.
W przypadku jego zagubienia prosimy o kontakt z konsultantem lub z nami.

Kim są ludzie pracujący w Dziale Technicznym Otonet?

Inżynierowie, technicy, webmasterzy, grafik, pozycjoner, programista i administrator to osoby, które realizują zadania techniczne, tworzą aplikacje, realizują projekty stron internetowych i tworzą projekty graficzne. To przede wszystkim ludzie o umysłach ścisłych, ze sporym doświadczeniem i naprawdę ogromnym zapleczem wiedzy technicznej, nieustannie poszerzanej dzięki szkoleniom, jakie odbywają kilka razy w roku. Webmasterzy biorą udział w cyklicznych warsztatach stylistycznych, gdzie poznają współczesne trendy tworzenia stron. Dzięki temu, ich doświadczenie i wiedza to potężny potencjał i kapitał firmy. Ten kapitał jest wsparciem zwłaszcza dla konsultantów, a przez nich dla Naszych Klientów. Stwarzamy naszej firmie możliwości oferowania wysoko zaawansowanych i nowatorskich rozwiązań. Bez nich, taki poziom usług, jak i rozwój technologiczny firmy, byłby zupełnie niemożliwy.

Kontakt z działem technicznym

Do dyspozycji Państwa oddajemy dwie formy kontaktu:

Projektowanie Stron Internetowych Gniezno Projektowanie stron WWW Gniezno
Większość z zadań, jakie realizują technicy wymaga ciszy, skupienia, zaangażowania i wyłączenia się z otaczającego ich świata. Szanując konieczność takiego stylu pracy zdecydowaliśmy, że w kontaktach z Klientami, dział techniczny będę reprezentował tylko ja.

Radosław Sierzchuła, dyrektor działu technicznego

Czym zajmuje się Dział Techniczny?

Opowiemy na przykładzie. Konsultanci dostarczają nam zlecenie wykonania strony. W pierwszej kolejności grafik projektuje układ i kolorystykę, copywriter pisze wstępne teksty i projekt trafia z powrotem do konsultantki, która zaprezentuje go Klientowi. W tym czasie administrator serwera przygotowuje miejsce na stronę i pocztę, przypisuje domenę i konfiguruje usługi. Kiedy konsultantka wraca z decyzją Klienta, wskazówkami oraz materiałami, przystępujemy do dalszego działania. Copywriter pisze właściwe teksty, które później polonistka otrzyma do sprawdzenia. W tym czasie webmaster tnie projekt strony i buduje kod HTML lub jeżeli strona ma zostać uruchomiona w systemie zarządzania treścią, projekt realizuje programista. W międzyczasie, równolegle, pozycjoner opracowuje dla nas wskazówki co do słów kluczowych ustalonych
przez konsultantkę z Klientem. Otrzymujemy wskazówki i dokańczamy realizację projektu umieszczając i estetyzując treści dostarczone przez polonistkę.
Później publikujemy stronę w Internecie i rozpoczynamy mozolny proces promowania strony w wyszukiwarkach.
Proces potrwa kilka lat i będzie się nim zajmował pozycjoner. W międzyczasie, kiedy zaistnieje taka potrzeba, będziemy aktualizować stronę, a za klika lat liftingować, a za jeszcze kilka, pewnie przygotowywać nowy projekt, nowej strony dla tego Klienta. Zatem nasz dział nieprzerwanie tętni życiem. Wciąż realizujemy projekty, wciąż wykonujemy zlecenia.
To nasza praca i wkładamy w nią całe serce i mnóstwo zaangażowania, by nasi Klienci mogli cieszyć się efektami.

 

Profesjonalizm na każdym 

kroku, 

dzięki 

wiedzy i doświadczeniu

Kompetencja dzięki rozeznaniu

Zamów konsultanta do swojej firmy

Zadzwoń: 510 856 606 lub napisz:

My dojeżdżamy do Naszych Klientów

Wystarczy, że zadzwonisz, umówisz się, a Konsultant Otonet przyjedzie do Ciebie. Będziesz miał okazję zwyczajnie porozmawiać i dowiedzieć się, jakie możliwości otwiera przed Tobą nasza firma.

Nasze godziny pracy

od pn. - pt.:
sob., ndz. i święta

w godzinach: 10:00 - 20:00
tylko: [telefon awaryjny]

Projektowanie Stron Gniezno

Jeżeli do nas dzwoniłeś...

Nie udało Ci się nawiązać z nami połączenia?
Pamiętaj, że zawsze oddzwaniamy.
Zatem, jeżeli dzwoniłeś i nasz numer był zajęty, możesz mieć pewność, że oddzwonimy najszybciej, jak tylko to będzie możliwe.

Jeżeli Twój konsultant nie odbiera telefonu...
Każdy konsultant, będąc na spotkaniu u Klienta, każdorazowo wyłącza telefon. Po skończonym spotkaniu zawsze oddzwania na numery,
które próbowały się z nim skontaktować w czasie, kiedy był niedostępny.

Autor: Radosław Sierzchuła
Adresy do stron z naszego dawnego artykułu: Microsoft Pozycjonowanie definicja Google Polska Definicja US Definicja www NASK W3C

Otonet Rozwiązania 2011

Apycom jQuery Menus