Strefa Klienta, jeżeli jesteś Naszym Klientem

Rozwiązania, porady, dostępy

Wszystko to, o co Państwo najczęściej pytacie

Poniższe tematy to najczęściej potrzebne informacje dla tych z Państwa, którzy korzystają z naszych usług. Zawarliśmy tutaj jedynie najpopularniejsze zagadnienia, narzędzia oraz odpowiedzi na pytania. W każdym przypadku, jakiejkolwiek wątpliwości, sugerujemy zawsze kontakt telefoniczny z Państwa opiekunem, czyli konsultantem, który Państwa obsługuje lub z biurem obsługi klienta.

Korzystanie z poczty przez www

Istnieje możliwość korzystania z poczty za pomocą przeglądarki internetowej. Aby skorzystać z tej opcji, należy znać swój login i hasło do swojej skrzynki. Z tego narzędzia można korzystać z dowolnego komputera na świecie, podłączonego do Internetu.

Otonet CMS - zarządzanie treścią www

Jeżeli posiadasz dla swojej strony CMS (system zarządzania treścią) możesz dokonywać aktualizacji samodzielnie. Musisz znać swój login i hasło do zalogowania się do systemu. Pamiętaj, że możesz również zlecić jej wykonanie technikom z Działu Technicznego Otonet. Jeżeli nie posiadasz panelu zarządzania treścią dla swojej strony, żeby ją zaktualizować, musisz zlecić wykonanie takiej aktualizacji naszym technikom. Dla wielu z Państwa to zdecydowanie prostsze.

  • Poczytaj o systemie zarządzania treścią Otonet CMS

System zarządzania treścią Otonet CMS

  • Poczytaj o aktualizacjach zlecanych Technikom Otonet

Aktualizacje stron internetowych

Konfiguracja programów pocztowych

Zawsze konsultant naszej firmy konfiguruje program pocztowy bezpośrednio u Państwa w firmie. Jednak, jeżeli z jakichś względów, konieczna jest ponowna konfiguracja skrzynki, sugerujemy kontakt telefoniczny z Działem Technicznym Otonet. Technik, krok po kroku, poprowadzi Państwa przez ten proces lub skonfiguruje skrzynkę zdalnie.

W przypadku, kiedy chcą Państwo sami skonfigurować sobie skrzynkę, bądź też mają Państwo informatyka, który wykona ten proces dla Państwa, przypominamy, że konieczne jest przygotowanie dla niego dokumentu serwerowego, otrzymanego od nas, podczas pierwszej konfiguracji usługi. Dokument ten zawiera wszelkie poufne informacje, jakie Państwo powinniście posiadać, aby dokonać konfiguracji programu pocztowego.

Jeżeli zagubiliście Państwo taki dokument, konieczny jest kontakt z konsultantem Państwa obsługującym lub z Biurem Obsługi Klienta Otonet, celem przesłania kopii takiego dokumentu.

Logowanie do poczty


Logowanie do Otonet CMS


Logowanie do panelu Klienta


Logowanie do FTP


Logowanie do statystyk


 

Profesjonalizm na każdym 

kroku, 

dzięki 

wiedzy i doświadczeniu

Kompetencja dzięki rozeznaniu

Zamów konsultanta do swojej firmy

Zadzwoń: 510 856 606 lub napisz:

My dojeżdżamy do Naszych Klientów

Wystarczy, że zadzwonisz, umówisz się, a Konsultant Otonet przyjedzie do Ciebie. Będziesz miał okazję zwyczajnie porozmawiać i dowiedzieć się, jakie możliwości otwiera przed Tobą nasza firma.

Nasze godziny pracy

od pn. - pt.:
sob., ndz. i święta

w godzinach: 10:00 - 20:00
tylko: [telefon awaryjny]

Zgłoszenia awarii lub prośbę o pomoc w sytuacjach wyjątkowej konieczności, Nasi Klienci mogą kierować bezpośrednio do swojego konsultanta, nawet po godzinach pracy firmy.

Państwa konsultant z pewnością będzie w stanie udzielić informacji lub zgłosić problem
technikowi dyżurnemu.

Numer bezpośredni do swojego konsultanta otrzymaliście Państwo wraz z podpisaniem umowy. Znajdziecie go Państwo również w stopce każdego maila otrzymanego od konsultanta oraz
na wizytówce imiennej otrzymanej od konsultanta.

Każdy konsultant, jeżeli nie może podjąć rozmowy w danej chwili, oddzwania na numer,
z którego do niego dzwoniono, kiedy tylko jest to możliwe.


Jeżeli Państwa sprawa jest naprawdę pilna, a konsultant nie mógł podjąć rozmowy, sugerujemy wysłanie dodatkowej wiadomości sms z imieniem i nazwiskiem oraz prośbą o pilny kontakt. Możecie też Państwo, w takiej sytuacji skorzystać z możliwości połączenia z innym dostępnym konsultantem lub z numerem ogólnym Konsultantów Otonet: 510 856 606
Państwa kontakt nigdy nie pozostanie bez odpowiedzi.

Przypominamy również, że w umowie oraz dokumentach otrzymanych na początku współpracy z naszą firmą, znajduje się specjalny numer telefonu awaryjnego do kontaktu w przypadku awarii lub sytuacji nagłej potrzeby. Ten numer to kontakt do technika dyżurnego i dostępny jest jedynie dla Naszych Klientów, dlatego nie mógł zostać tutaj zamieszczony.

Profesjonalna Firma Internetowa Gniezno

Jeżeli do nas dzwoniłeś...

Nie udało Ci się nawiązać z nami połączenia?
Pamiętaj, że zawsze oddzwaniamy.
Zatem, jeżeli dzwoniłeś i nasz numer był zajęty, możesz mieć pewność, że oddzwonimy najszybciej, jak tylko to będzie możliwe.

Jeżeli Twój konsultant nie odbiera telefonu...
Każdy konsultant, będąc na spotkaniu u Klienta, każdorazowo wyłącza telefon. Po skończonym spotkaniu zawsze oddzwania na numery,
które próbowały się z nim skontaktować w czasie, kiedy był niedostępny.

Autor: Radosław Sierzchuła
Adresy do stron z naszego dawnego artykułu: Microsoft Pozycjonowanie definicja Google Polska Definicja US Definicja www NASK W3C

Otonet Rozwiązania 2011

Apycom jQuery Menus